tankar fulla med tankar....?

jag undrar lixom,varför kan man inte få bli acc för den man är?
jag är som jag är, jag låter ingen annan få göra mig till någon annan.
dom som känner mig vet ju hur jag är. och faktist så är jag stolt över att vara den jag just är.
men, jag är ju inte mer än människa, som alla andra.
nog för det finns en hel del människor som tror att dom är lite mer än människor.
men det hör ju inte till saken.

jag tänker typ, hur kan man låta en/några låta dig förändras.
om du trivs i den du är just nu. så ska man inte behöva ändra sig. . . . .
jaja, det är en ständig tanke jag har.
dag ut & dag in,   men svaren är jag inte fått ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0