julkakor, tandborstar

ja, nu säljer klassen kakor, godis och tandborstar.
var just ute å gick för jag tänkte sälja lite!
ja, 1 köpte.  Så typiskt ;p
frågan är hur jag ska hinna sälja 20 kakor på 2 helger?  ;s
ingen som vill underlätta mitt arbete med att köpa 1 eller 2 kakburkar?
jag har fått 4 såld igår. Endast till släkt och familj.
Men det är fortfarande 16 över...

jag hatar att sälja kakor, det är ingen som vill köpa, och dom är tung å gå runt å bära på!


nu ska jag snart duscha.
Och ja :) föresten så var jag till ström två dagar i rad.
Först för att kolla på skolan! såg sådär ut!
Och igår för att kastrera Moltas! 
jag trodde att han skulle bli lugn som en filbunke.
men icket! tur som är... annars skulle han bli tråkig :)

igår va han så goo, då kraffsa han på dörrn min å lät om sig..
då kom han in och börja spinn, å la se på mig!  gokatta :D


nu ska jag ladda kameran! så kanske det kommer upp lite fina snöbilder sen också :)
om jag nu lyckas! hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0