Ni får veta mer om mig ? ;)

jag har lite tråkigt!


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: jag jag jag :)
Du pratade med: bror :)
Du gick på bio med: hmm.. minns inte! går aldrig på bio :)

Du gick på stan med: Rebecka, Emelie, Alexander, Oskar, Emelie.M  <3
Skällde på dig: Mamma ;p

SENASTE

Låt du hörde
: Collide - Howie Day <3
Film du såg: vet inte vad den hette!  men bra var den :D
Mat du åt: köttfärssås & spagetti
Kram: Nicolle i Fredags
Puss: Ican't remeber
Känslan: glad!
Ilska: på att jag måste gå skola fast jag inte vill
Resa: Bil från Samhället
Glädje: vet inte, en dröm :p
Dröm: hmm.. haha den var för sann och för privat!
Boken du läste: Någon på Svenskan, den var bra.. dock minns jag inte vad den hette ;/
Personen du träffade: Familjen
Personen du pratade i telefon med: Rebecka.M <3
Personen du fick sms av: Camilla :)
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig ätit!
Gången du var utomhus: idag :)
Gången du sov: typ inatt ;p
Gången hela din familj åt middag tillsammans: yesterday!
Saken du köpte: hmm.. julklappar tror jag! :)

OM MIG
Namn: Matilda :)
Ålder: 15
Sysselsättning: pojkar, foto, sång, vänner!
Bra egenskaper: glad, snäll innerst inne!
Dåliga egenskaper: humörsvängningar väldigt ofta!
Hårfärg: svarthårig nu! men riktiga är mörkblond :)
Ögonfärg: Grå/Blå
Skostorlek: 39-40... haha bigfoot :(

ALLMÄNT
Ska bli skoj: Nyår & jul :) och lov!
Ska inte bli skoj: jag vet inte :O
Sparar till: objektiv :)
Önskar jag var bättre på: träna och bli snyggare.
Dagens dryck: Julmust!
Vad saknar du: far&mor föräldrar, sommar, osv
Tre band/artister: Joe Jonas, Jason Derulo , Iyaz
Vad har du gjort idag: sovit, ätit lunch med faster, handlat, dator, gitarr, sång
Var det kul: ja :D
Brukar du svära mycket: iprincip hela tiden!
Hur tidigt stiger du upp: skoldagar 06:15 annars när jag vaknar :D
Är det bra eller dåligt: bad bad bad
Gillar du att slåss eller: nä, men jag är bra på't! ;)
Vad ska du göra ikväll: gratta felicia tror jag :)
Hur många timmar sover du per natt: ca 9 h :D
Vad är det för veckodag: Söndag :)
Vad lyssnar du på för musik nu: Replay- Replay
Öl eller Vin: Öl
Vad längtar du till: Mars
Vem hatar du: hatar ingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0