nyklippt & färgad!

karro klippte mig igår ändå! och jag blev nöjd :)
nu är det lite lättare att fixa håret igen! eftersom att förutom var jag tvungen att
tupera hela håret för att det var förlångt för att fixa! så :)
där har ni en bild, som min fina utväxt syns på också!
slingan blev det inte så himla mycket färg på!
men jag tycker det blev bra ändå :) lite lila aktigt tror ja! :)
där kan man kanske se lite längd med ! :)
nu ska jag ta & laga chicken nuggets med pommesfrites till middag! :)
och möjligen korv, till dom som inte gillar nuggetsen! :D hih
ha en bra kväll!
jag har fått lov nu och är alldeles nöjd med livet och även betygen!
vissa kunde ha varit bättre :) men det ska jag fixa till våren!

Kommentarer
Postat av: olivia

du är så fin pluttan :)

2009-12-22 @ 17:47:41
URL: http://oliiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0