One two three ♥

älskar låten! nu vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska gå in på samhälle
eller om jag ska sitta hemma, för Rebecca tjatar på mig att jag ska gå 6km
för att komma till henne, jag funderar... (?) nej , jag tror jag väntar tills ikv ist!
och sover där ;) låter som en bra idé enligt mig, sen vad hon tycker
var ju en annan femma!
jag vaknade runt 11 tiden, låg & tittade på tv tills klockan var 12 då gick jag
& duschade, sen har jag fixat mig tills nu.. haha.. har man lite att göra så!
nu ska jag ta mig en frukost/brunch, men vad.. ett äpple blir nog bra! :)
jag skriver väl kanske senare idag! dock brukar det inte bli något "senare" för min del.
men men , ni ser väl! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0