Presenterna!

fick parfymen, bodylotion och väskan (avril lavigne)  ♥



fick även parfymen Police Passion, som luktar otroligt gott! :D
nu kommer jag att lukta fina fisken hela året ut ;) nej , den lär va slut inom loppet av 3 mån.
Följde även med en deodorant i samma lukt!  gillas :)


fick mig även en ny hårtork! är behövligt :)


ett fint halsband utav Morbror & Moster m. Familj! tack så mycket ♥


ett hjärtformat fat av faster

ett capo vilket är väldigt väldigt behövligt!  Sen fick jag Hårspray & Deo
av underbara bror :)


fick riktigt snygga plektrum enligt mig ;) och dom är mjuka och bra!
gillas det med :D


Ett nytt hårwax utav Moster&Morbror m.familj också!  luktar smaskens ;)
i Julstrumpan fick jag en duschkräm! haha :) mamma vill inte sluta med julstrumpan.
därför har vi kvar den. ;)


& ett jätte sött halsband fick jag av sötaste Syster Lovisa :)


tack så jätte mycket för dom fina presenterna!
puss&kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0