sång kring granen & slutat för idag!

nu återstår bara 1 enda dag kvar :D och gud det känns helt overkligt
att det faktist snart är julafton, och att man har lov i 3 veckor är ju helt underbart!
jag ångrar dock lite att jag var snabb med att säga att ja! jag kan sjunga då vi dansar runt granen.
men det blir nog kul det med! haha :)
men imorgon blir det bara en slappardag!  dock känns det ändå ovärt att kliva upp 06:15
för att inte göra iprincip någonting! men men ;p  en dag står man väl kanske ut med :)
idag hade vi N-tipset!  9B vann :)    6 tvåa och 9A (vi)  trea!
haha :) vi i 9A blev så glad när 9B vann, för vi ogillar 6;orna.. mja så kan det vara!
ikv blir det förmodligen en tripp till Tvåtjärn för klippning!
mamma ska iallafall klippa sig tro ja :) men inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0