alone at home

yes ;d
mamma & pappa drar ut på en liten tripp till fäviken idag!
så .. det är hemma själv tills söndag ;d
känns otroligt skönt,
älskar att vara hemma själv ! :]

jag saknar rebe , emelie , mli , cc , ebba, linda , felicia , ja ,
många fler :(
i början av sommarlovet gjorde vi mycket mycket mycket tsm! ;d
men nu , äre typ..
emelie semester.
rebe jobbar
mli jobbar
ebba vet jag inte
linda vet inte
felicia är bara allmänt tråkig och lat!
HAHA ... :] (a)

jaja .. hoppas på bättre tider snart då ;)
men :D mamma & pappa ska på
nolia typ.
så ;) dom ville ha oss med,

så det blir väll en sväng till Umeå med mamma & pappa iaf!
sen så skulle jag , felicia & lovisa ha hunnit dit ensam också!
men , känns inte som vi kommer att hinna..
men vi måste måste måste ! :D <33  ily .

ajja :]   skriver kanske lite mer senare idag!
nu ska jag duscha , sen får jag se..
om jag går ut och fotar eller ngt sånt! :)

PUSS


saknar detta stället fruktansvärt mkt!
men mamma & pappa ska dit snart, så kanske följer ett tag då :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

MÄH . HAHAHHAHAHAHHHAAAH. JAG ÄR INTE TRÅKIG OCH LAT :]

ja. vi måste måste måste :O älskar dig! :) <3

2009-07-23 @ 11:59:29
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0