GUD!

jag har typ blivit sämst på att uppdatera & sånt.
helt sjukt , förr gjorde jag typ de 5-6 ggr per dag..
då fick jag typ dubbelt så mkt besökare..
ajja.. thats it! ..
kanske en bloggtorka påväg ? :)

på lördag blir det iaf åsele med brudsen
blir inget trillen för mig iår..
beroende på det ena & även det andra.
ja.. alltså.. en hel del har orsakat det..
men ajja :) får väll ta igen det nästa år!


ikv , ringde min faster :)
& sa att hon & hennes man med barn, å barn bar
ska komma hit imorn...
ah , vi ska ha middagsgäster på lördag..
ajja , anyway!.. jag & syster måste typ städa ihjäl oss imorgon..

dammsuga, torka golven , städa toerna, dammtorka , ta ut mattorna,
plocka undan , slänga skor... M.M

MEN :) ha det så bra.. vi hörs väll en stund imorn kanske!
PUSs

Kommentarer
Postat av: karro

ash, trodde vi skulle ses i dimman? =(

2009-07-17 @ 00:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0