HEJ BLOGGEN ;>

tjatjatjatjatjatjatja! :D

for till stugan igår ;>
jag & lovisa sov i lillstugan eller som vi säger " baracken"
mys mys ;d konstigt nog så sover man bättre där ute
än inne i själva stugan ;d


sov till 11 ungefär.. eller om klockan var 10..
sen så stekte jag korv och åt de :] Hahah !
nej jag slängde den bara för jag hade så jävla tråkigt..
därefter så myste jag med katten en sväng.
så go som han äe så ! :D haha..

sen lite senare på dagen så öste jag ur allt vatten som var i båten
och for ut & rodde en sväng.....
båten är så tung att ro.. så var inne snabbt igen..
sen kokade jag kaffe :}}}}  och tog kakor.
& gick ut med till mamma och lovisa som satt ute vid elden.
så jäkla mysigt, då satt vi där och drack vårt varma kaffe ;D haha !
sen fixade vi naglarna och så.


mycket mys ;D
till middag blev det grillat,
anton, lisa & petter kom även då (:
till efterrätt hade lisa gjort en god god god rabarberpajj ;d
åkte hem med anton & lisa ,


ska alldeles strax slänga mig in i duschen,
sen ska jag nog börja packa ..
det blir UMEÅ på torsdag :D
åååh. saknad är du emil!



PUSSS

Kommentarer
Postat av: emma idman

sV, tack & desamma :D vad har du gjort idag= :D

2009-07-28 @ 20:13:58
URL: http://realfighter.blogg.se/
Postat av: emma idman

sv:

varit med lite kompisar :D

okej myysss :d

2009-07-28 @ 20:16:14
URL: http://realfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0