igår.

kom som sagt felicia.
efter en stund så kom hennes pappa & i
dom var inte nyktra..
men haha , roliga var dom!
tillslut så for pappa , felicias pappa & i
till campingen.. vi följde..
men for hem lika fort!
då vi kommit hem , så började vi baka chokladbollar!
men mjölk  , & mumms säger jag då ;d
därefter gick jag upp till datorn och socialade med lite folk :)
sen gick jag ner till felicia & lovisa som sov i tvrummet..
jag sov där med ;p men haha.. ajja..
iaf .. mysigt vare!
var vaken till ungefär 02.00-02.30
haha.. men det är typ inget ovanligt ... -.-

sen så... haha !
igår var fan en rolig dag.
& folkit vare på byn åh ;d ...

jag & felicia har konstaterat att det sista vi gör innan vi ska sova är att smsa
& det första vi gör då vi vaknar är att smsa!


men , tfn är min bästa vän! ;d & igår var även folk riktigt sociala! ;d

tyvär... togs det inga bilder... som jag lovat..
men ;dhaha .. ajja!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

2009-07-12 @ 15:34:51
URL: http://ffeliciaforslung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0