jag känner igen mig ! ;)

i början av sommarlovet.
var jag uppe väldigt sent på nätterna.
& sov sent på dagarna.
för någon vecka sedan så gick jag & la mig vid 1-2 tiden.
och vaknade tidigt på morgorna ;)
nu , är jag tillbaka..
jag sitter uppe, hela nätterna.
jag vet absolut inte varför.
jag kan bara inte sova, finns för mkt tankar i mitt lilla huvud?.
ja. det är så jävla störande,

men allt socialt folk är ju iof vakna på nätterna.
så ;d ganska kul vid datorn!

nu , ska jag mysa med katten.
haha , jag som sa att jag skulle hata den.
anna & några till hade nog faktis rätt..
jag älskar vår katt. (a) haha !
den följer m ig vart jag än går typ.. me like ^^

men puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0