sry!

för väldigt dålig uppdatering!! ;o
men under dagarna jag inte har skrivit så har jag ju gjort lite grann med :) haha !

igår..
var jag på åselemarknan med felicia,linda,camilla,elise & lovisa :)
träffade även på emelie & emelie, & även ämelie!
& sötanna :) men vafan.. hann ju inte prata! ;/
får ta det nästa gång! som vi alltid säger.. ajja , det måste verkligen bli nästa gång också
åkte dit med kusin & hennes barn :)
sen blev vi avsläppta vid
okQ8
sedan gick vi till bussstationen för att möta linda & felicia :)
efter en stund så kom camilla med! .. det var sjukligt varmt igår alltså..
vi skulle titta en sväng på alcazar (stavning) iaf.. så var det på tok för varmt!
så vi stack därifrån.. & det var grymt mkt folk!
för min del, så blev det ingen thrillen!.. för att, ja .. hade ingen skjuts hem helt enkelt!
men ajja ! thats it ... kommer nog att ta igen det nästa år ;) ;) ;) ;) !
då jag kom hem så blev det middag för min del. sen blev det att vara barnvakt :)
badade med sötflickorna & alric! ;d haha !
ja , det var väll ungefär min dag igår..

tänkte lägga upp lite bilder!
nu har btw alla i släkten farit ;/
inte alla.. men dom som var här! tråkigt..
blir sånn härlig gemenskap då dom kommer.. jaja :)
PUSS på dom iaf!


nora försöker komma på hur man verkligen sitter på en stol!
medans dom vuxna har det trevligt ? ;p haha... typ



*alric&eva posar lite ;) 
*elsa fryser!
*nora gör den snyggaste posen evah!
*elise flörtar lite
*sam är en sötskit som ja , helt enkelt är cool ;d haha !
*elsa är glad för hon ska få fara hem! ;)  & gå på kalas


Jag fotade lite!


mamma&pappa fick en superfrän tupp utav carina&hans ;)



också kort på kisse :] MOLTAS är det då !
vet vi nu :) haha ! pernilla kollade.. och så var de ;) såå!
sötmoltas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0