förlåt....

....för en väldigt dålig uppdatering!! :oo...
men jag har inte varit hemma på två dagar så ! :)
får väll skriva lite nu..
igår slaggade jag hos mli ,  var med mli , emelie , cc , rebe , ibbe , anton ;p...
vi körde typ moppe.. kollade då dom satt upp cirkusen ;p..
och jag vill verkligen dit ikv.. men vem vill slänga ut 180 spänn på en cirkus ?! :s...
nääe. inte jag iaf.. och det var den billigaste platsen som kosatde 180..
den dyraste kostar 200 :p helt jävla sjukt ...
ajja! man får väll se vad som händer & sker :)

nu är jag iallafall hemma.. har precis duschat & ätit lunch.
blev potatismos och korv ;P.. enkelt.. men det funkar för att bli mätt iaf..
ja , vi får väll se vad som händer under dagen..

kanske lägger in lite fina bilder på mina vänner i eftermiddag.
men nu ska jag ut och sola :)
ni får ha det så jätte bra så länge! :) 
så hörs vi. puss

Kommentarer
Postat av: olivia

det var midsommardagen i lördags, ägd matilda ;) hahaha

2009-06-22 @ 13:50:49
URL: http://oliiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0