hej (:

igen ....
haha ;d jag gör ett nytt försök med bloggningen igen.
nu ska inte någon liten random flicka/pojke få mig att ta bort bloggen.
får jag väll hoppas! ;d...


jag kommer att uppdatera så ofta som möjligt.
när jag har tid & orken för det.
och här kommer jag att skriva om min vardag (:
så! ni får väll läsa det ni känner för.

nu ska jag fixa min bloggdesign som kommer att bli lite annorlunda
än vad jag brukar göra :) men det gillar jag ! ..
att ha samma gamla tråkiga design gör mig galen..
idag har jag även gjort en design till frida   (:
så kika gärna där!..
jag kan förståss hjälpa många andra också.
jag tror att jag är uppe i ungefär 25-30 designer nu.
men jag tar naturligtvis inte betalt :) utan!
det beror ju helt & hållet på vem som frågar också.
nej , nu ska jag fixa & trixa lite med mig egen design då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0