i'm home!

absolut,
helgen har gått fruktansvärt fort.
men kul har jag haft :)

i fredagskväll så åkte vi ju till stugan.
vi satt igång att måla huset redan den kvällen.
vi hann riktigt mycket faktist.
& igår målade vi från klockan 9 till klockan 6 kanske ? (:
så vi jobbade hela dagen.
& även idag har dom hållit på.
men jag for hem , hade ingen ork att va kvar längre.
så jag for till rebe efter jag hade kommit hem & duschat å grejjat :)


vilken värme det har varit i helgen alltså!
men otroligt härligt ju :)
lite för varmt bara.. men det är shitishit!


nu ska jag äta, sen får jag väll se vad jag hittar på :)
imorgon blir det ström med mamma & syster!
hoppas på mysdag... PUSS

Kommentarer
Postat av: karro

ja! de är ni ;)

2009-06-29 @ 06:14:55
URL: http://kaaarolinaheeenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0