sommarvärme!

det är en otrolig sommarvärme.
otoligt härligt!
har precis varit i strömsund med mamma & syster :)
vi åt lite sallad.. eller lite & lite , det är verkligen hjur mycket som helst där! 
man blir hur mätt som helst.
sedan for vi på dollar store bara.. så en snabbis blev det.
men vi skulle fixa id-korten här på samhället..
men det var fruktansvärt mkt folk där.
så vi tänkte, att vi tar det när vi kommer hem ist.
men jaha ? .. nej , då hade L varit så duktig att tappa bort sina kort?!..
som hon skulle ha på id-kortet.. så det ligger väll i strömsund nu antar jag ;s
haha .. ja.. hon klarar iaf det mesta! kan man ju va säker på :p

ja , så inga id-kort..
ikv äre träning , men jag ska inte träna.
är både otroligt trött, & förkyld.  såå nej , inge tagg..

i veckan ska jag nog fara till min kära vän cathrine också.
eller så blir det nästa vecka, vi får se :)


dagens outfit är svarta vanliga leggins & ett leopardmönstrat linne!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0