DRÖMMAR DRÖMMAR DRÖMMAR (8)

nog för att det är refrängen på sommar sommar sommar (8) jag tänkte på!
men rubriken passade bra tycker jag!

har precis duschat.. & jag stog där och sjöng (som vanligt) och tänkte på mitt gymnasieval!
gud vad svårt det är..  för er som har 1 år kvar! börja tänk.. det är sjukt vad tiden går fort.
Iof har jag Ca 1,5 termin kvar på mig! men jag ska snart välja..
Men jag har näst in till bestämmt mig! hoppas jag :) jag tror att jag kommer trivas som fisken!
jag stod iaf i duschen.. tänkte på att jaa! nästa år står jag i min egna dusch! i min alldeles egna
dusch ;d  tänkte på hur härligt det ska bli att bo själv!
Men jag kommer dock sakna älsklingsmamma & pappa ! :) & resten av familjen!
för dom är ju dom som alltid ställer upp till 100% !

men nogpratat!
nu ska jag gå & kolla på tv med syster :) 


krulltotts Mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0