I LOVE IT!

jag älskar min nya design! :) 
har suttit och fixat den sedan middan!
Men nu nöjjer jag mig!


skoldagen var bra!  kul sånglektion också! fick sjunga i micken och spela upp min egna låt! vi får se vad som händer och sker säger jag bara :) hihi! 

var hos tandläkaren också... får jag fråga vad tandsten är? ja... det låter verkligen äckligt! Men hon sa att det är något alla får någon gång! så får väl glädja mig åt det kanske! haha :) 
gick tillbaka till skolan, det var sista lektionen som jag var på i 5 minuter! fick veta vad jag hade för betyg i tyska.
ska säga att det var riktigt kul att höra vad min lärare hade att säga! :)    en glad Matilda!

dessvärre är jag inte glad över alla prov vi ska ha!... Men det löser sig nog det med.. I HOPE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0