förlåt!

för dålig update!
men jag orkar verkligen inte sitta å skriva blogg hela tiden :)

men iaf så målade vi om uc igår! kul kul :)
var hur mysigt som helst!
vi kom dit runt klockan 8 på morgonen. ngt trött man var då också!
men iaf så började vi måla.. vi var klar vid 12 typ!
så vi jobbade på som fan ;) haha.. det gick iaf fort!
vi fick mycket fika, sen fick vi lunch på myway ;p
sallad ! kycklingsallad! gott om något. ;)
sen gick vi tillbaka. tog bort lite tejp & sånt som vi hade satt fast.
målade på det fläckar som inte blev målade osv.
sen for linnea & marija för att hyra film.
blev The Uninvited och den filmen är sjukt bra! men den är för komplicerad för att förklaras i korta meningar men verkligen ! den rekomenderas :)  är en skräckis iaf !  ca 1,5 h!

sen for jag hem :)    duschade och sånt. sen var jag med viktor, anton, emelie m.m!  somnade ganska lätt igår kväll kan jag lova! haha .. det tar på att kliva upp vid 6-7 tiden två dagar i rad. & man är aktiv hela dagen! Men bättre det än att sitta hem vid datorn!   nu ska jag lägga upp bilder! som kommer i nästa inlägg :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0