mysigt värre!

idag vaknade jag av små barn som pratade utanför.
det var nog emelis kusiner! mysigt .. haha :)
sen så gick vi upp, jag och rebecka fikade lite grann.
väntade på att david & mli skulle vakna och så..
sen duschade vi , och fixade oss.. for till bussen och sånt.
var inne på stan, träffade Emelie & Alexander :) kulkul!
dagens köp blev en stor & mysig beirsch (stavning) kofta! i love it... :]
även svarta stora örhängen & ett par skor!
jag är typ världens skonörd. men det är ju så underbart med skor :D haha

vi råkar alltid hamna med konstiga typer ;o
imorse vid bussen kom en gubbe och luktade på MLI och sa att
hon luktade gott hahahaha!


ikv blir det lax & ngt :)  haha!  sen blir det glass & chokladsås :D haha
mysigt !! :D hahaha...

men ni får se bilder sen :) <3 pusshej

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv:

du har köpt en likadan kofta som jag jue! :)



hehe

2009-10-04 @ 09:08:17
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0