Onsdag. 281109

Onsdag  28 November  2009


idag har jag varit ute & gått lite med mamma och syster! Efter det gick vi hem och åt kladdkaka, mycket gott! ;) hihi.  kolla gärna in  www.tjofisablogg.blogg.se  blogg, har fixat hennes design tidigare idag! hon blev nöjd, jag blev nöjd.... kan det bli bättre ? :) nejnej!

btw, så är det många som har frågat om jag kan fixa bloggdesigner till dom. Och ja, det kan jag ! men kan inte göra alla 5 på samma gång. & nu minns jag inte vilka som har frågat. Så ni kan höra av er om ni fortfarande vill ha en design! :)

 

Imorgon Torsdag 28 November 2009

åker jag & älskade syster Lovisa till Cathrine!  Har saknat sjukt mycket. & denna gång har jag inte packat mycket alls! vilket är duktigt gjort, annars brukar jag ha en hel "bag" plus en liten handväska.. haha! helt sjukt. För det ska jag ha på 2 dagar. använder inte ens hälften ju!

Men nu ska jag nog sitta vid datorn ett tag!
Sen får jag väl se :)
blir antagligen en tidig kväll också! ska åka 11:30.

PussHej


Kommentarer
Postat av: Olivia

tack så mycket :)

2009-10-28 @ 19:12:04
URL: http://oliiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0