värt att följa idol nu!

då fortfarande RABIH & ERIKA är kvar.. så kan jag följa idol nu ! :)

alltså, jag är nog sick.. men ja , rabih är nog den snyggaste som finns ;);)



igår.. åkte jag buss till Umeå.  Sitter hos rebecka & emelie nu :) dom har en jätte fin lägenhet!
iaf.. bussresan igår var väl kanske inte den bästa ?
här kommer den fina historian.....

jag satte mig på bussen.. bussen gick sönder ngnstans mellan fredrika & bjurholm.
vi fick byta buss.  & då vi var vid Vännäs så blev vi stoppad av polisen,
Väl i vännäs så stiger det på en kille.. han var full och störd.
satte sig brevid mig.. jag bah , MEN ! hah.. han började prata om att det var bättre
på 80-talet... sa åt mig att lägga ner tfn jäveln..   och att på 80-talet fanns det varken mobiltelefoner, bälten eller rostiga bilar! hahah. han var ju cp. men jaja ;p


bussresan lär jag nog inte glömma! haha.. omg

Kommentarer
Postat av: amanda

Rabih jaber från lycksele är bara bäst!

2009-10-08 @ 14:22:11
URL: http://amandaullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0