dålig uppdatering men!

jag har haft mina orsaker till att det har blivit så här med! :D



så, vad har jag gjort idag. jo jag har gått skola ! :) till klockan ett.
hade so, tyska, engelska & idrott.
sen satt jag på skolan med flickorna ur klassen och pratade.
väntade att klockan skulle bli 3,

för då skulle jag till kyrkan & öva med ros-marie! :)
imorgon är dopet, lär vara nervös då. men ska nog bra!
får jag hoppas, jag hoppas verkligen !! att min krassliga hals har blivit bättre tills dess också!
håll tummarna för mig ! ;D



bjuder på lite bilder senare ! :)
ikv kanske det blir uc, om jag har skjuts!
att köra moped i spöregn är ingen hitt?..
puss  :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0