förlåt.

för väldigt dålig uppdatering!
men ja, det har bara inte blivit.
idag åkte vi till tvåtjärn och fixade lite i stugan.
jag fotade, bilder kommer sedan!
& tappade min kära telefon i vattnet.
jag är smidig, jag vet det !
men jag blev inte så överdriver deprimerad.
jag har aldrig gillat min gamla.
så det blir till att köpa en ny inom kort!



då jag kom hem la jag mig ner & läste igenom svenskan, sen började jag att svara på frågorna, och nu är jag färdig!  åt sedan middag, blev wook! gott vare :) hihi ! ikv ska jag nog bara sitta vid datorn,

ska även ta en varm dusch, sen ska jag nog äta lite fil! & kolla på tv.

det är så typiskt för söndagar, haha! tv & fil : )      gör gott imagen!  nej nu lät det ju som en reklam, men det äre ju inte! hihihi busigt!

 

ha en fin kväll! :) kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0