ny design!

väldigt enkel. men ja! den får duga.
jag har precis skrivit klart svenskan för denna vecka!
ska bara renskriva den på datorn nu också :) heh.
jag suger verkligen på att skriva analyser,
men jaja! det hör väll inte hit..


ikv ska jag nog vara med min vänner :)
se film kanske eller något.
eller ja, jag vet ju inte riktigt om jag har skjuts in
till samhället ännu! men det ska nog ordna sig ändå
skulle jag tro.

jag är sjukt trött.. jag vet inte vad det är med mig.
kan har jag åkt på en svininfluensa jag också?;o..
vaknade iaf av att Viktor ringde... & frågade om jag sov?
jag typ. öh ja? hah, sen la han på.
jag vet inte vad grabben har för fel x'd men ngt äre nog!
haha.. var lite småkul faktis!
jajja :)



nu ska jag lägga till blogglovin' på menyn :)
sen ska jag nog duscha, sen fixa för newbody!
någon som vill köpa kläder av mig eller ? :)
underkläder, linnen, sockar , trosor, kalsonger, bh;ar
jaa! allt :)


BYeee <3

Kommentarer
Postat av: Karolin

haha lägg in bilder på lite av kläderna såfår man ju se =P haha

2009-09-12 @ 13:33:12
URL: http://volvobrudenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0