rabih <3

han är seriöst, den sjukligaste snyggaste & bästaste som varit med i Idol.
Någonsin , en stor favorit! :) hoppas han tar sig långt.
känner att jag inte orkar vara uppe till 22.40 för att kolla... får gå in & kolla imorgon! :)


har packat klart det mesta.. ;
förutom smink,tandborste, schampoo/duschkräm,pengar,mobil,tfnladdare,kamera,kameraladdare (?ja det var väl typ det jag inte packat ned ännu, och hudprodukter... deo får jag ju inte glömma heller! hihi :) 



jag ska inte klaga på min bloggdesign egentligen...
för jag gillar den faktis! men men :)
saknar syster också! träffar hon inte förns än nästa fredag!
för nu. Denna Fredag kommer hon hem, men då åker jag till Umeå.
så vi hinner inte träffas.   Och då jag kommer hem åker hon iväg igen!
gud vad nyttigt det kan va å vara utan sin tvillingsyster ibland märker jag! hah


Nu ska jag gå ner & prata med min Underbara Mamma :)
sen blir det sängen! vi hörs imorgon skulle jag tro!
puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0