VILL HA VILL HA VILL HA!



JAG VILL HA DETTA NU NU NU NU !  ngn kan ju alltid klicka in på H&M hemsida och skicka hem detta till mig :) hihi!


idag har jag varit på skolan , gick till klockan 1!
min sista lektion var idrott.. och då sporta jag som fan .. haha!
först ultimate i 15 min tror jag, sen vare fotboll resten , förutom 5 min , där vi spelade ultimate ännu en gång.
efter idrotten gick jag på gymmet! och tränade en stund.
sen gick jag och duschade. jag känner mig så duktig!
då jag kom hem , åt jag och lovisa varsin pizza.. och då kände man att det var ganska ovärt att träna
när man lika fort äter upp det igen.. hah!
sen lyssnade vi på ELVIS :] haha, och bakade bullar.
jag har alldeles nyss tagit en varm dusch , och kollat på idol.


sänger väntar på mig. för imorgon blir det päruppplockning.. (?)
ajja, man kanske kan säga så ! ni förstår nog ändå att vi ska plocka upp
potatis!.. men ni får ha det så jätte fint :) så hörs vi imorgon!
PUSS&HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0