Alldeles färdig.

jag är färdig både med det ena och det andra.
1. Jag är färdig med Bilden!
2. Jag är färdig med So:n!
3. Jag är färdig efter träningen. Men ack så rolig den var! :) Var på tok för länge sen jag tränade, och haha det lär nog ta ett tag innan jag tränar igen.. eller nej, nästa onsdag! Om vi har tur. Men det sämsta är att han som sitter i DIF.. har avställt våra träningar inomhus.. Så det sög ju. men vi fick vara i sporthallen idag iaf. Men hur vi gör nästa vecka? ja det är frågan.  Ska iaf förmodligen börja spela med Åsele om inte Dorotea får till något lag iår. Så får hoppas på att dom är trevliga och välkomnar en in i laget! hehe, man kan ju alltid hoppas. Ja nu ska jag ta något och dricka, sen vet jag inte! Jag otaggar Matte Nationella imorgon också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0