Allt känns så rätt, men ändå så fel.

jag kommer sakna dig, verkligen. Jag gör det redan. Det var inte meningen att det skulle bli så här. Men jag känner som jag känner och står för det. Jag kan inte vara vän med någon som jag hela tiden känner mig sviken av. En vän som varit ens bästa vän.. och inte längre är det. Det svider, verkligen. Och jag älskar dig oavsett. Dock funkar det.. det går bara inte. Det var inte meningen att du skulle ta det så hårt. Jag skulle egentligen bara nämna det, sen så var det lixom borta. Men du tog åt dig som aldrig förr, och ja, nu är det som det är. Inget att göra åt.

Någon dag skilljs alla. Ha det bra bästa vän.  
Idag har det inte hänt så mkt, hade Matte Np och jag hoppas verkligen verkligen!! att jag klarade dom här två delarna. Det är ett prov kvar och sen är det muntliga också. Känns bra att ha gjort bort nästan alla nationella typ :)  Bara Kemi och muntliga engelska och matte prov/muntliga i matte också kvar nu. Så känns jätte bra! :)
Ikv ska jag se om Rebecka vill hitta på något kul... annars stannar jag hemma och kikar på talang! :)  Blir Kycklingfilé till middag också, smarrigt! dock så ska mamma göra något som heter "chai thai" och jag gillar det inte. Så jag får en annan istället.. hihi inte bortskämd ;) ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0