B I L D E R --|-- Påskhelgen

här kommer en sammanfattning utav min påskhelg i massa bilder.

Leif's kom å åt på torsdagkväll. Firade även mig&syster då.

På Fredag var det bara vi i familjen som åt tillsammans + martin då!. Senare på kvällen kom leif's. :)
Har inga bilder från i Fredags.

På Lördan var vi ute hela dan. Det kom massa folk bl.a Gunilla&Mikael m. Barn, Leif's .

Neo. Är mitt kusinbarn som är så himla söt!

Pappa&Leif på en skoter. Hmm. Ja vi andra tyckte inte att det såg så jätte smidigt ut och inte heller så jätte rymligt om plats. Men dom enades om att dom skulle sitta på en och samma skoter. For ut och tog upp gäddsaxen å fick inget då. Men senare under helgen så har vi väl fått ca 4 sammanlagt. Om inte mer eller mindre, har som ingen koll på det där.

På Lördagkväll kom Paul's och åt hos oss. Var trevligt.

Min fina pappa. Och jag avskyr när folk pratar skit med mig om mina föräldrar. Kan ni bara sluta. Jag älskar mina föräldrar och tycker inte att min pappa ser ut som en "alkis". Men det är det många andra som värkar tycka. Men jag säger bara dra åt helvete. Ni är inte värd ett liv.

sprang ut och fotade lite. Här ser man hur mkt vatten vi hade på sjön.

Brors skönhet.

Under lördagkväll så hann vi bli fler än bara 12. Vi var ca 20 st i en liten liten stuga.

Katja är som en extra syster. Tack för att du finns.

På söndan så blev det kanonväder och vi var ute från klockan 9 till 10-11 på kvällen. Vi gick aldrig in i princip. På kvällen tog vi skotrana över till Kvarna. Där vi myste på i lappkåtan. Åkte sedan hem till stugan och sov gott.
Har jätte mycket bilder sen i Söndags, men Neo får stå för hela söndan.

På måndagen hade vi fisketävling.  Jag var dock inte med. Var lite rädd för priserna.

Medans de andra fiskade, lagade moster,mamma,kusin,morbror kamsen. Eller ja, raspeballar. Det var gott och lite fränt när dom gjorde det ute ;)

1:a plats kom Mia. Hon vann en riktigt snygg hamock. (förstå ironin i det där) 2:a plast kom Lisa. Hon vann en grill från 80-talet typ. (har ingen bild) på 3:e plats kom Magnus, han vann småsaker. Exempelvis en spegel. (har ingen bild)

Ja, ni kanske förstår varför jag inte ville delta i tävlingen. Priserna hade bara gjort mig besvär. Men denna dag var trevligt och det är andra året vi gör en "egen" fisketävling på flätiken. Det är superkul! :) haha. Men deltagarantalet ökar för varje år i princip. Det värkar om inte annat lurt!

Tack för en super fin påskhelg med mina finaste och närmaste!

Kommentarer
Postat av: Rebe

Verkar som om ni haft en underbar påsk!

+ att eran pappa är snäll och ser inte alls ut som en "alkis", om nån säger det så är det bara för att de är avundsjuka.... <3

2010-04-08 @ 16:50:37
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0