B I L D E R --|-- Umeå

Bilder från Umeå.
köpte nya skor.  199;- Skopunkten.

fotade ovärda saker.

jag & felicia gick på hemköp och tänkte "nu ska vi slå på stort", men det blev inte som tänkt. Muffisen var stenhår. Och munken smakade ingenting. OVÄRT. Hemköp är inget som jag rekomenderar.
jag fulade mig som vanligt! ;)
Lovisa gömde sig bakom provhyttens dörr... cooling
gick & åt på Kina restaurang med Mamma. Sjukligt gott, synd man bara äter så att man håller på att spricka! haha
gjorde coola moves på toan med kammen i munnen. SNUSKIGT.
failade ganska hårt på outfiten.
försökte se lite normal ut iaf.
vi käkade på Mias. Mumms, och mätt blev man även denna gång. VILKEN tur man har.
i slutändan så hade alla köpt likadana skor. Dock olika färger. Gud så snygga dom är! och BILLIGA ;) ;)

DETTA KÖPTE JAG
- Skor, Skopunkten 199 ;-
- Klänning, "hemligt" "hemligt"
- Kjol, Åhléns 250 ;-
- Hårspray, Ö&B 25 ;-
- Hårwax, Schwarzkopf Ö&B, 30 ;-
- Rakhyvlar, Ö&B 15 ;-

Ja, det var typ det. Inte mycket alls. Men det duger för mig :) hihi!  Ö&B är typ bäst.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

tycker din stil är så grymt skön! :D

2010-04-11 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0