Dagens händelser.

Var inte så många, men har väl varit en bra skoldag iallafall!...  Började med So, gjorde i princip ingenting, hade matte sen svenska.. På svenskan hade vi Muntliga NP.. och jag har redan redovisat så jag satt och slappat och oroade mig inte alls över att det skulle vara min tur att redovisa. Men där fick jag, jag fick redovisa ännu en gång. Jag hade ju knappt lyssnat på texten, men fick väl skylla mig själv :p haha. Blev i chocktillstånd, mitt hjärta bultade och händerna skakade. Gick iallafall någorlunda bra, hoppas jag! haha :p visste dock inte vad jag pratade om, eftersom att jag inte hade lyssnat noga.. haha..

På håltimmen efter lunch for jag först med Olivia på Fräck&Fin :) Efter det gick jag upp på musiken. Fick besked om mitt sommarjobb via telefon. Eller ja via Lovisa typ :p .. Är ändå glad.  Efter det träffade jag Linda, Lovisa och Zeth. Jag, lovisa och linda frågade om vi inte kunde ta en sväng med epan? Och jopp det gjorde vi :) haha mkt roligt. Dock lite trångt, men det gick.. haha mycket skratt! Sötzeth..

Jag har ju även gjort lite förändring här i bloggen igen. Lite vårigare, somrigare ja kalla det vad ni vill. Ikväll ska jag ut på en promenix med Olivia tror jag (:  Mysigt! Det blir väl till att prata av sig lite och så.
Har inga nya bilder, kanske knäpper några med mobilen ikv. Om det blir någon promenad vill säga! Ha det bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0