Detta var efterlängtat!

Äntligen är det helg, som jag har längtat. Alltid skönt med helg, men denna helg ska bli lite bättre hade jag tänkt! :) Ikväll är det dans som gäller, dock får jag se om jag löser in mig. Jag ska iallafall jobba från 22:30-24.00.. Så jag får se vad som händer innan dess. Ska iallafall ta mopeden ner till Rebecka, sen slagga där. Imorgon ska vi grilla hos henne,  det blir alltså jag, lovisa,emelie och rebecka där :) Men fler är välkomna. Skulle jag tro! Har då inte varit något problem förut så att :)  Ja, och på söndag ska jag plugga.  Detta är då alltså hur min helg ser ut, lyckat! Hoppas jag på!
Asta ska ju också få valpar i helgen (förhoppningsvis) Man vet ju aldrig, men enligt planerna så ska hon föda i helgen eller på Måndag! Hoppas att allt kommer gå bra för sötan :)

Idag har det inte hänt så speciellt mycket, började med No, där vi endast satt och pratade och skrev lite frågor :) Fortsatte med Tyska, där vi såg film. Sen Engelska, ja och där skrev jag läslogg men ja, större delen blev väl prat där med! :) Sista lektionen var idrott, men då satt jag på bänken pga ond rygg! icke bra :p Jaja!
Mamma kom och hämtade mig&lovisa efter vi hade slutat, sen tog vi ut pengar och efter det så åkte vi till Wiks! :) Där vi handlade lite allt möjligt, men köpte en magnum gold och cola! Perfekt början på helgen ;) haha! Onyttigt och bra. Ikväll blir det tacos till middag! Mums! Nej nu ska jag bjuda på lite bilder :) ha en fin helg, ska försöka komma upp med ett litet inlägg senare i helgen också! Blir till att ta kort i morgon kväll iaf!
den gravida hunden! haha! :) äcklig mage! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0