Hejja tidig morgon.

Ikv måste jag hoppa i säng relativt tidigt, för jag känner redan nu att jag är supertrött! Dock börjar jag känna mig förskyld igen, jag är febrig just nu men hoppas på att det har gått över till imorognbitti! Jag måste vilket fall som helst fara och spela, annars blir 9;ornas tjejer inge glad på mig ;P haha jaja, ska snart sova..  Måste bara titta lite på tv innan också :) Om det finns något bra vill säga. Imorgon måste jag kliva upp vid 05:30 tiden för att ha god tid på mig. Åker vid 07:00 tiden så att...  Jag får inte glömma allt jag ska ha med mig!
- Fotbolls skor
- Benskydd
- Vattenflaska
- Handduk
- Duschgrejer
- Headset
- Telefonen
- Pengar
- Glatt humör och ett positivt tänkande!

Ska packa ihop allt redan nu så att jag har det gjort!
Jag pluggade på Hk:n och fick in det relativt fort faktiskt! Vilket känns ganska bra, eftersom att alla andra tycker att det är svårt att plugga in osv. Hihi, eller så har jag pluggat på fel saker! Det ser jag väl. Ha en fin kväll! Nu ska jag packa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0