Hittade bland gömmorna.

En massa gamla kort, tog dock bara kort på vissa utav dom! men här är de iaf :)
dagis kort. Vet inte vilka alla är. Men kan ju försöka ;)
Översta raden från vänster: Ebba, Simon, Mikael, Alexander, Sabrina, Lovisa, Linnea, Samantha, kan icke namnet, Jimmy.
Mellersta raden från vänster: Emelie.P , Johan, Morgan
Understa raden från vänster: Annelie m. Ilona, Mattias, Mariana m. Rebecka, Matilda(jag), Anna m. Felicia
På golvet: Petter & Martin.
ursäkta men haha!!!. Lovisa, Jag m. Någon docka? hahah och mammas siemens, coolt. Felicia ;)
fyllde väl 11 eller något sånt! ;) haha.
var 4 år där, var i turkiet också! ;)
Petter, jag, lovisa & anton skulle lussa för Morfar&Mormor som nyligen hade skaffat Sacko. Jag och lovisa var inte lite rädda, kanske syns på bilden ? :) haha!
Småttingar. 1-2 år kanske.
Amanda, Petra och Anna! :) haha sötnosar.
FELICIA! :] hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0