huvva!

Jag vill verkligen inte åka till Umeå imorgon för att spela dm... Det kommer gå ruskigt dåligt och jag är förskyld+ att magsjukan sitter kvar. Jag känner mig spyfärdig vid vissa tillfällen, hur kommer jag då känna mig imorgon? nej fy... dagen har för övrigt varit jäkligt seg... Vilket ogillas, det är hur mycket som helst i skolan just nu! Eller inte denna vecka, men nästa. Då vi har Svenskaprov,Biologiprov,Hkprov,Nationella i Kemi. Dock ska jag försöka göra bort Hk provet redan på Torsdag så jag iallafall har lite mindre nästa vecka! Ja just de, har ju ett So prov denna Torsdag med! ÅH vad jag längtar tills nästa vecka är över... Ikväll ska jag plugga på hk:n och packa till imorgon, far redan vid 7 tiden. Och tanken av att stå ute på plan någonstans i umeå.. dödar mig.. HEjjdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0