jag älskar dig ♥

Du betyder så himla mycket för mig, det finaste som finns i min närhet. Du finns alltid där, är alltid till hands oavsett vilken tid på dygnet det är, oavsett hur stressigt du själv har det. Du är alltid där. Du är nog en av dom personerna som betyder allra mest i mitt liv. Inget eller ingen kan uppnå den plats som du har i mitt hjärta. Jag är så himla glad att jag har den mamma jag har och ingen annan. Det betyder så oerhört mycket. Vi bråkar, skrattar, gråter och göra i princip allt tillsammans. Du är min mamma, en mamma är alltid en mamma. Det är inte alltid lätt, men när det verkligen är svårt så tar man tag i det svåra och gör det till något bra. Det är för dig och resten av min familj jag lever för. Det är ni som alltid är bäst oavsett vad!
Jag älskar dig älskade mamma och grattis på födelsedagen!♥


Kommentarer
Postat av: Rebe

Bra skrivit :)

helt sant, och du, hälsa mamma din grattis från mig :) <3

2010-04-15 @ 19:39:14
URL: http://marcussonsss.blogg.se/
Postat av: Rebe

Bra skrivit :)

helt sant, och du, hälsa mamma din grattis från mig :) <3

2010-04-15 @ 19:40:21
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0