Kuuul.

gårkvällen tillbringades med bästa Rebecka & Persson! :) vi gick på promenad, jag gick ca 4 km med skor som var två storlekar för små. Fick alltså skavsår, och gav upp. De andra fortsatte. Men jag gick med Elin.H upp till MB och satt och snackade om en massa. Mycket trevligt om du frågar mig! ;)

Sov över hos Rebecka, vi for till persson där det var en del folk, själv var jag inte på humör alls. Så satt mig inne i köket och snackade en massa med bästaste emil. Finaste personen som finns, min bästa vän! Ellerja , min bästa killkompis då.. hihihi... my bffff foooevah lixomm :] :] :] skämtå sidofläsk.

Har just typ käkat, ska snart börja fixa mig osv. Har fått en ny tröja från H&M. Bild på det kommer sedan! :)  Ikväll ska jag till Persson, slagga där. Får se vad kvällen har att bjuda på. Säkert en massa roligt, är väl vad man gör det till! :) dock klarar jag inte av dig.

Ha det bra! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0