min värld rasar.

inget går som det ska gå just nu. jag är inte matilda, jag känner mig helt vilsen i mig själv. har tappat förtroendet till andra och känner att jag helst bara vill försvinna, så långt härifrån som möjligt. Inget känns rätt helt enkelt. På skolan är jag glad osv. Och ja, någonstans måste man vara glad. Jag kämpar för att hålla humöret uppe, det är tur att jag har en del vänner som verkligen står ut med mig. När jag är osäker i mig själv blir jag flummig och jobbig. Jag önskar att jag kunde vara normal, men så är inte fallet. jag tänker inte sitta här och klaga något mer utan jag ska väl snart hoppa i säng. Innan det ska jag titta runt lite på internet ett tag till. Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0