någon viskade i mitt öra.

Hon fick för sig att det var coolare om man hade två stycken glasögon på sig, och visst jag håller med ;)

Igår efter middagen så åkte jag och lovisa till Rebecka. Där vi bla. For och hyrde film, "allt för min syster" eller vad den hette, minns inte så exakt. Men den var otroligt bra! Mycket gripande film. Det var en tjej med cancer, och hennes mamma och pappa gjorde en genforskning och skaffade sedan en flicka till. Den flickan skulle vara en donator till Kate som hon hette. Hon hade cancer, och läkarna sa att hon endast skulle leva till 5-års ålder men hon levde längre. Hon hade träffat en kille på sjukhuset som också hade cancer, men han dog efter bara några veckor. Det tog hårt för kate och bara det gjorde henne svagare. För att kate skulle överleva skulle hon behöva en njure, men en njure ville inte hennes syster donera. Hon hade aldrig velat donera någonting, men blev tvingad. Ja, iaf så dog den där Kate osv osv osv osv.. MYCKET BRA FILM!
Filmen får mig att tänka tillbaka på när morfar hade cancer, det var jobbigt och ja.. det är något jag inte kommer att glömma helt enkelt. Älskar både dig och Mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0