Ovärt inlägg..

ja, ni behöver egentligen inte läsa detta.. det ska bara vara för att jag måste skriva av mig någonstans....

Är det rätt att vara ensam när man inte har gjort något, jag förstår verkligen inte. Men man får väl ta konsekvenserna när man säger som man tycker. Men jag tycker själv att det är bättre att vara ärlig och säga det direkt än att man ska hålla med i någons ord men i nästa sekund gå bakom ryggen på en och prata skit. Nej, jag respekterar det inte. Jag känner nästan ingen som säger det dom tycker, jag vet precis att Felicia gör det. Och det är bra, men det är bara för att vi har umgåtts så länge som vi har gjort. Älskar henne också :)  vi♥  Nu ska inte ni som jag inte har nämnt ta åt er, för det är fler än hon! :) Men ja, jag uppskattar människor som vågar stå för det dom tycker. Jag själv är en person som säger vad jag tycker, säger väl kanske lite för mycket ibland. Men det har inte skadat och de som ogillar mig för det, ja dom får helt enkelt göra det.

Kvällens händelser:
Pluggade Kemi och kollade igenom So:n.. jag hoppas att jag slipper redovisa imorgon, eftersom att vi inte är klar ännu, men snart så! ;)  Sen så kom Leif´s förbi, alltid lika trevligt! :) Käkade tårta eftersom mamma precis har fyllt år.

Nu ska jag titta om jag hittar något roligt på tv! :) ha det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hihih, puss älsk <3

2010-04-20 @ 15:57:40
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0