Tidsfördriv+ snack.

Mina tidsfördriv ikväll är att jag har skrivit klart frågorna till Biologin. Det andra var att jag målade naglarna. Nu funderar jag på att bädda rent sängen, får se hur det blir med den saken. Jag har fått nya mörkesgardiner också! :) Tack vare min söta mamma! hihi. Dom är superbra! Blir alldeles svart i rummet utav dom. Kanon!
Naglarna blev inte som jag hade tänkt, haha dom blev jätte fula.  Men nu hade vi ingen Aceton hemma, så kan inte ta bort det heller! :p Så här blev dom iallafall.
Hkprovet gick relativt bra, jag har nog klarat det. Men vill ha ett utav dom högre, helst det högsta för att hålla kvar mitt betyg! Vill ju ha det kvar! :) Hoppas hoppas hoppas att det gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0