Blå+ Hej




Själv tycker jag att denna bild blev bäst ;) ompa ompa faleralelaaa (8)

NU kör jag på blåa naglar ;)  Klippte löshåret också, blev helt fail men äsch sätt ju ändå ba upp de oftast ändå så :) Ikv ska jag inte göra nå.. ba sitta här och slöa (: Ta mig lite cola kanske! Muuums (:   Imorgon blir det kanske Hoting, får faktiskt se :) Eller om det blir en lugn helg, men knappast! Brukar ju inte bli så ändå.. haha :)

Skolan går bara bra, har hamnat i en jätte bra klass och det är ju det som är viktigast typ! :)  Går inte en enda dag utan att vi skrattar (så här långt) Får väl se hur det blir med det framöver :) haha!  Idag hade vi vård och omsorg på förmiddan. Fick typ bädda sängarna när en av oss låg i, sen så höll vi på så. Lärde sig ganska fort hur det funkade, ska ut på min första praktik inom vården vecka.. ja när det nu var, 46 kanske? (:   Ska iallafall bli kul!  Dagens händelse : Nallen flög i kaffekoppen. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nallen flög in i kaffeköppen ;)

2010-08-28 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0