Får mycket energi utav tidiga mornar!

Det är nog sant, man blir så mkt mer effektiv på dagarna om man kliver upp tidigt på morgonen känns det som iallafall :)  Jag klev upp vid 06:15, duschade och sånt sen åkte jag till jobbet, jobbade till 2. Då jag kom hem så följde jag med mamma och handlade på Wik's. Kom hem, började städa garderoben, så nu är den riktigt fin! :) Sen började jag städa, dammtorka, dammsuga osv. Nu har jag det fint igen! Sen käkade jag, efter maten blev det dator och sånt, men då kom jag plötsligt på att jag ville ut och springa! Så efter springturen på ca 3-4 km så var det en norsk här hemma. Han hade gjort illa sig på lastbilen, han behövde hjälp. Han hade slagit upp huvudet så det var ett 3 cm:ers sår där. Mamma ringde sjukan osv, hjälpte han eftersom hon är sjuksköterska. jag fick agera som hjälp, lite som en undersköterska ;) hahaha. som jag då snart ska bli.. hmm!

Det var min dag :) Nu har jag bara 2 dagar kvar på jobbet! Skönt, dock hade jag gärna jobbat längre pga pengar! ajja :)  Snart börjar skolan, haha känns gruvsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0