Helg i Björksele

Har tillbringat min helg i björksele :)  Varit skönt å lugnt! En sån helg behövs ibland det med! Här kommer lite bilder.
Imorgon börjar jag att jobba igen, min sista vecka. Får ju som sagt se om jag kommer jobba ännu en vecka!
Jag lockade håret på fredagkväll, vi chillade med breezer och mamma och lovisa posade ;)
Solen lyste för fullt på fredagkväll och vi njöt så mkt som möjligt! Bror och Lisa var även med denna kväll. Saga låg där så fint i gräset och var beredd på att bli fotad :)
Barbro var med på vår promenad i hälla, Mamma slappar i stolen, vädret såg osäkert ut.
Farbror och hans fru har varit tsm länge, men än är kärleken inte borta :) Gulligt!
Pappas morbror är den finaste människan som finns, snällare finns inte!
Lite ost och kex på lördag eftermiddag! Och efter det blev det lite fotande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0