Hur bär jag mig åt? ;)

ja, dansgalan var inget att hurra för. Men vi började dricka lite här, sen for vi te vmina. Där vi sen for te emma, träffa hon en stund, sen drog vi på ngn fest ngnannanstans.. haha men for snabbt som fan där ifrån, ehm ja :D Sen blev de galan, ööh blä. sämsta ever! Aldrig igen, haha säger jag nu ;) men ah. Jag lyckas alltid! då menar jag ALLTID att skämma ut mig.. men det ä som det är! Kom hem med ngra cider fattigare och en vindunk rikare.. jag är grym ja!

Ikväll ska jag försöka somna tidigt, pga skolstart imorn! Känns skönt,att få rutiner igen.. dock känns det inte rätt, men vi får se :) anna sa åt mig att jag måste vara glad, så jag får försöka! haha :)
hahaha.... Felicia och jag i Umeå -08 tror jag ;) fan va heta.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0