Like it's her birthday

Dagen har bestått av kärnämnen och återigen kärnämnen + 2 medicinsk grundkurs.  har skrivit så jag fått ont i tummen Vilket är ett gott tecken kanske? Eller inte, har ju problem med min tumme.. haha.   Tur man har grymmeste klassn så man klara av dagarna då ;)
Dagens händelse: YouuTuuubE, Youtuubeee, Youtubeee x7 haha! 

Annars går det bara fin fint i Vilhelmina (: Trivs super, dock är bussen ett problem som stör mig, men något jag får stå ut med! Blir långa dagar, vaknar 6 på morgonen och kommer hem vid 6 på kvällen men det får helt enkelt funka (: Idag när jag kom hem käkade jag sen gick jag och hämtade posten (eftersom bror är så lat), efter det började jag med skolarbeten, blev lite gjort iaf!  Sen packade jag idrottskläder, och nu sitter jag här. Tror att jag ska måla mina naglar eller något, (tidsfördriv)
ha en fin kväll! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0