op1

3:e dagen har gått och snart helg! Trivs ganska bra ju mer tiden går, dock hade jag och anna världens ah, ok som vi inte har det annars men flummhumör. Dock är det väl så folk får ta en, eftersom vi inte är ngra andra.. haha tragiskt nog ;)  Nämen, var jävligt trött idag också, kan det göra påverkan i vårt flummhumör? 
medicinska grundkursen är börjad, vi skulle läsa typ ett kapitell idag. Tror inte att någon i klassen läste, lyckades väl störa dom så pass mycket att dom inte kunde.  Och jag har inget tålamod till att läsa, framför allt inte nu! Så tidigt på skolstarten, jaja det blir väl bättre hoppas jag :)  På idrotten i morse var vi ute, fan va kallt det var.. Blåste ju så härta vore nog ;) haha nä, men blåste rejält!
På sista lektionen så köpte jag en chokladboll som jag och anna åt, haha svullisar.. Sen har jag köpt två koppar oboy idag, faaan! Igår åt ajg en chokladboll och en masarin, hejja jag är nyttig.. haha men snart blire pulver ;)  


Saknar min syster faktiskt :) Men så himla skönt att slippa henne också!
Får se om det blir Hoting i helgen, om det far dit något folk. Isåfall hör jag med Cathrine om hon vill hitta på ngt så vi kan hitta på något kul! Hihi, behövs  :)  

På tal om bananer (ingenting) Så kollade jag efter lite permar alldeles nyss till skolan, då ser jag att en perm är alldeles trådig och trasig. haha, Saga (valpen) har väl käka på den. Den så jävligt fin ut ;)  Tar nog med mig den! När jag liks håll på skriv så kan jag ju även klaga på skåpen som vi 1:er har fått på op.. När överiga elever får dom största skrivbordsskåpen (?) så får vi ett skåp, där permen precis rymms in. Varför kan man inte lägga mer pengar på något sånt, ist för att köpa en docka för 30.000 kr, som dom tydligen hade gjort. haha , förstår mig inte på vissa saker, men det blir nog inte bättre med tiden heller så ska sluta klaga ;)

Hoppas verkligen på att det är fångarna på fortet ikv! :D  Åh, jag slutade tidigt idag.. Måste ju ta vara på sånna dagar, för det lär ju inte finnas någon tid över till att fara hem med 2 bussen några många dagar i veckan! :p op2 börjar typ 1-2 på fredagar, så himla slappt!..


Nu kommer ni knappast orka läsa  allt detta, men ni kan ju göra't om ni är intresserad utav min vecka så här långt!  Hej ve ji, hoppas på en lite piggare Matilda imorn så jag kan ta skolan seriöst eftersom vi ska göra diagnoser.. i matte och Svenska, Matte som jag älskar och svenska som jag gillar lite mindre.. haha

omg.. höhöhöhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0