sommarlovet -10 sista inlägg.

ja, detta blir då sommarlovets sista inlägg 2010. Jag måste säga att min sommar har varit underbar! Såhimla grym, har inte varit många helger man har varit hemma och tagit det lugnt.
Sammanfattning utav lovet:
Avslutningsfesten, Diet gick ner 6,5 kg , Jobbade 2 veckor på kommun , minns inte så mkt mer.. Men grymt iaf :D Vi hade nog avslutningsmiddagen då också. Plus en massa trevligheter med vänner! ♥ Var kanske logen då också haha
Logen! Travet! Lajksjöfestivalen och åselemarknaden.  Åsele var lätt grymmast, saknar som fan! Men grymmare blire nästa år :D hehe!
Sommarjobbade två veckor, Logen och Dansgalan. Logen var grymmast ever, och hade trevligaste folket med mig! :D  Dansgalan, sällskapet var bra men galan var sämt! Hehe, men blev ju som sagt rikare av både det ena och det andra!

Det har hänt så otroligt mkt i sommar, som jag verkligen itne trodde skulle hända. Sommaren 2010 var verkligen grymmast, nu har syster flyttat och jag börjar skolan imorgon. Känner mig en aning nervös faktiskt :p Och väldigt osäker på om jag kommer stanna där! Men det återstår att se :) Ha en fin kväll!  Jag har just tvättat löshåret, som typ tar en evighet, så nu torkar det.. och jag ska väl titta film! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0